Certificação CMNA, dá direito à selo para assinatura de e-mail?

SOLVED
Felizardo
Conversationalist

Certificação CMNA, dá direito à selo para assinatura de e-mail?

Merakians, Gostaria de poder usar o selo de certificação CMNA em minhas assinaturas de e-mails, poderiam verificar e se possível me disponibilizarem?

1 ACCEPTED SOLUTION
Julia
Meraki Alumni (Retired)
Meraki Alumni (Retired)

Olá,

 

Caso você não tenha recebido o selo por email, por favor entre em contato com community-help@meraki.net  para que eles possam te ajudar.

 

Obrigada!

View solution in original post

4 REPLIES 4
BrechtSchamp
Kind of a big deal

Sorry for replying in English, I don't speak Portuguese.

 

When I completed my CMNA I received an e-mail with a link to an image that could be used in my e-mail signature:

"Having completed the training, you can now use the CMNA logo in your email signature to indicate your status as a Certified Meraki Networking Associate. You can also download your PDF certificate on the CMNA page at merakipartners.com (Partner participants) and merakitools.com (Cisco participants) by selecting the "Download your CMNA Certificate here" link at the top of the page."

 

"CMNA logo" was a hyperlink to that image.

 

Afaik CMNA doesn't have a number associated to it like CCIE does (at least I don't see it anywhere). For my CMNO I do have a number.

Eu não falo Inglês ainda! Obrigado pela ajuda, vou procurar este e-mail e assim poderei utilizar em minha assinatura. também tenho o CMNO  e este tem número, realmente o CMNA não vejo número de registro. Thank You!

For your information: I received the e-mail 2 days after the CMNA training took place. De nada!

Julia
Meraki Alumni (Retired)
Meraki Alumni (Retired)

Olá,

 

Caso você não tenha recebido o selo por email, por favor entre em contato com community-help@meraki.net  para que eles possam te ajudar.

 

Obrigada!

Get notified when there are additional replies to this discussion.